Söndag pa vishan

Ännu en solig dag och grabbarna har fatt uppleva den Belgiska vishan för första gangen. Vi var hos Katarina och Giuseppe och at pasta och äppelkaka. Beundrade deras tre veckor gamla kattungar och jag kunde dela erfarenheter med Totti (mamman) kring livet som ensam mamma till tva sma telningar... Hon var lika smal som jag och verkade ocksa rätt slutkörd...  Jag är riktigt nöjd med att ha börjat ta mig ut med grabbarna (hade nog inte orkat om jag inte hade Carro till hjälp) och ännu nöjdare med att jag lyckades fa in tvillingvagnen i min Golf - trodde inte att det gick! Pojkarna har börjat med att sitta i barnstol och tycker det är superkul - de har blivit sa stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0