Bloggen sover...

Jo det finns inte mycket tid till att uppdatera för närvarande. Är det inte flytt som gäller, eller jobb sa försöker jag ägna mig 100% at boysen. Idag har vi haft en underbar dag tillsammans. En kär kompis, Cristina, som väntar tvillingar i juni, var här och hämtade en massa babygrejjer och kläder. Och nu sitter jag här och känner mig underligt ledsen och sentimental för att jag blivit av med de där sma pyjamasarna och bodisarna som ju tillhör en period som egentligen var rätt outhärdlig för mig. Jag sparade i alla fall de tva första pyjamasar jag köpte till pojkarna, och som jag gick och fingrade pa i manader innan de föddes.

Här bildkavalkad fran dagens äventyr. Det blir manga bilder, men de är ju sa hiiiimla söta!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0