Semester!

Nu har jag semester i nästan tva veckor. Fast jag vet inte om det är semester egentligen. I vanliga fall brukar jag tycka att det är riktigt skönt när mandagen kommer och jag kan ga till jobbet och sitta i "lugn och ro" framför datorn, dricka min latte, prata med kollegorna... Och jag kan medge att heldagar när det bara är pojkarna och jag, som idag, är intensiva - men  ok, bortsett gnället , sa är de faktiskt väldigt snälla och roliga och förstas världens, världens gulligaste. Och nu ska vi ju till Sverige - det ska bli sa kul!

Idag när Bea dammsög i köket sa kröp Alex efter med sin dammsugare. Hur gulligt är inte det? Och hur intelligent?



Han kändes inte lika intelligent vid halfyra inatt när han prompt skulle öva sig pa att sta upp i sängen. Mamma la ner och sa sov, Alex reste sig.... vid fem sov vi i alla fall igen.

Sam är fortfarande mattligt, eller snarare totalt, ointresserad av att röra sig.



När de är som ljuvligast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0