syrener och mycket mycket...

Jag har inte riktigt samvete att sitta och blogga när jag har en laang, laang lista över saker jag maste ta tag i.. tva manader kvar ungefär tills jag packar ihop fjorton utomlandsar och flyttar till Stockholm igen. Bör ta tag i vart jag ska bo, ta reda pa om banken vill lana mig mer pengar, vem ska ta hand om barnen när jag jobbar, hur ska flytten ga till, hur flytta katterna, börja rensa o slänga, vad ska med, vad stannar, klä om stolar o soffa (billigare här), fixa ettarskalas, fixa avskedskalas (privat o jobb), sälja av babygrejjer, sälja bilen... o säkert mycket mer som jag inte kommer pa just nu.

Men här en bild av min syren sa som den ser ut ikväll:



vi hade en underbar vecka i var blivande hemstad.

Sov jättegott i resesängarna.



Lekte i Humlan.





Besökte Skansen - där silarna mamma köpte var kuligast - djuren relativt ointressanta...



Busade med div kusiner.



Och med mormors kökslador. Nej, nej, inte grillspetten!!



Störtkul var det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0