vi överlevde!

Första tjänsteresan avklarad, det gick hur bra som helst! Det enda sorgliga var väl att jag, som sett fram emot min natt helt solo pa ett hotellrum, sov uruselt! Hard säng, trafik utanför och, givetvis, inga sma snusande skruttar i närheten. Pojkarna har i alla fall haft det toppen och verkade inte sörja mammas bortavaro nämnvärt. Skönt att veta att det funkar.

Lite presenter blev det givetvis



Jo, jag var i Roma. I ett land som jag älskar och hatar. Men älskar mest, tror jag. Fast att jobba med italienarna... Kul är det, ifall man kan lägga sin skandinaviska organisationsmani at sidan...

Idag blev det i alla fall en lang eftermiddag tillsammans med pojkarna i parken mittemot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0