orolig

lag och snurrade inatt med allt vad det innebär av dubbel frustration: frustration 1 som gör att jag inte kan sova (ngt som gör mig ledsen) och frustration 2 eftersom jag vet att jag borde sova när jag kan och klockan tickar och här ligger jag... dessutom snarkar Alex (redan... stackars hans framtida fru! :) vilket inte gör det lättare att somna om. Tur eller otur att det är lördag idag. Trodde det var otur eftersom dagarna hemma brukar bli mer hektiska än när jag har nagra timmars respit pa jobbet - men pojkarna har visat sig fran sin lugnaste sida idag - har faktiskt ALDRIG sett dem sa lugna tidigare. Nästan inget skrik eller gnäll, en tesil var kul i säkert en timme... Kycklingmamman oroar sig för att de inte kryper eller ens alar än... de är ju herregud nio manader imorgon! Är det mitt fel? är de understimulerade? är de för mycket i gastolarna?... jaja, som jag brukar intala mig själv: det finns väl inga människor, förutom de handikappade, som aldrig lärt sig krypa/ga (leka själva, sova hela natten, dricka vatten...) nan gang. Just nu sover de pa en solig terass och i eftermiddag ska jag ta med dem och shoppa pa Louise - det blir första ggn i vaket tillstand, vi far se hur det gar! Och vad ska jag bjuda pa till middag ikväll? Har bjudit in vänner för att titta pa schlagerspektaklet! Far väl bli pizza, i värsta fall :) Och nu ringde B precis och han hade köpt ostbagar och smagodis - blir en riktig mystvkväll mao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0