Antibes - j'en rève

att ha börjat jobba igen ger en helt ny energi - och en helt ny kreativitet Jag orkar tänka tankar, drömma, leva. Ser ett program om Marianne Greenwood pa tv med vackra bilder av Antibes... kära, kära Antibes... pärlan pa Côte d'Azur, i alla fall vad mig anbelangar. Langt innan Sam och Alex ens var patänkta sa satt jag där pa stora torget och fantiserade om att en dag var det jag som som skulle ta mina barn till den inhängnade lekplatsen under platanerna. Och till den stora, gamla karusellen. Nu säljer min käre vän och mentor M. VR sitt stora, fina hus i Antibes och, hade jag vunnit pa lotto sa hade jag köpt det direkt. Men en dag snart ska jag ta med Sam och Alex till den lilla leksaksaffären, och till stranden, förstas. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0