Bloggen kapad!




Tjena, tjena. Idag ere jag, Sam, som bloggar. Har stulit till mig lite datortid fran mamma. Datorn e sa kul. Allt med knappar är kul. Speciellt vuxengrejjerna - datorn, fjärrkontrollerna, mammas mobil... Idag har vi haft en jättebra dag, jag och brorsan. Vi fick lajja i mammas säng pa morgonen, mamma gav oss tva galgar - de var störtkul. Sedan kom Fatima och da blev vi superglada, hon e sa ball! Vi har fatt pyssla i vara stolar, pa filten och farit runt i gastolarna, förstas. De är bäst, för da kan man komma at alla roliga vuxensaker: riva ut alla DVDr fran tv-skapet, riva sönder mammas tidningar, dra ner alla böcker pa golvet, tömma papperskorgen... man far ligga i om man ska hinna med allt. När mamma kom hem fick vi nya bodisar som hon beställt fran USA, med nat underligt rockbandsnamn pa magen... vad vet jag, tycker ju mest om Kalles Klätterträd, som jag brukar kolla pa pa youtube. Sedan fick vi bada och jag lyckades ha favoritsjöstjärnan nästan hela tiden - blä blä brorsan :)) Sedan fick vi välling och jag somnade med flaskan i soffan. Mamma bar ner mej och sjöng men da sov jag redan, och nu ska jag sova HELA natten ;) Kramkram, Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0