Tillbaka!

Bloggen har varit pa jullov, en välbehövlig paus fran slökvällar i soffan framför TVn som ersattes av sociala aktviteter med släkten. Sa härligt!
2008 är slut och jag kan summera att det var det bästa aret i mitt liv hittills - förstas. Mina tva guldklimpar kom - äntligen. Men jag maste ocksa erkänna att det har varit det jobbigaste och mest omvälvande aret hittills. I somras var jag inte helt övertygad om jag skulle klara detta vansinnesprojekt jag gett mig in pa. Men med tiden blir allt lättare och jag och pojkarna har vant oss vid vart nya liv tillsammans - och det är faktiskt ganska underbart att tänka att vi kommer att dela liv en lang, lang tid framöver. Om de nu bara kunde lära sig att sova hela natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0