Titta, dä!

Det är Alex första ord det! Trodde först att han bara gurglade ur sig olika ljud, men nu har han sagt det sa manga ganger - och i rätt sammanhang - att jag inser att lillen har börjat prata. Sa duktig! Han pratar tyvärr gärna pa nätterna ocksa... Är det nagot som sliter sa är det dessa nätter... De äter visserligen inte längre pa natten, men de vaknar och grater till flera ggr per natt, har tagit för vana (hmm det är väl snarare jag som har skapat vanan) att komma över i min säng pa natten men även där vaknar de till, ofta samtidigt..  Det är sa jobbigt att aldrig fa sova mer än tva-tre timmar i stöten, men vilken smabarnsmorsa är inte sliten? Och varje morgon när de sitter i min säng o leker och skrattar at varandra, ja da är jag världens lyckligaste tvillingmorsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0