Livstecken!

Jo, vi finns fortfarande! Inte för att jag nagonsin sett mig själv som nagon megajonglör, men just nu klarar jag faktiskt att halla en sisadar 150 bollar i luften - samtidigt. Törs inte tänka pa de eventuella bollar som jag har missat nagonstans pa vägen. Men snart ska vi landa i framtiden och jag kan inte vänta! Blir lite sentimental emellanat men inte sa mycket som jag befarat. Allt är nästan pa plats. Tycker att jag klarat det riktigt bra hittills, alltsa detta med att fran att ha bestämt sig för ett drygt ett ar sedan för att "nästa midsommar ska jag flytta till Stockholm" till att, med ca en veckas delay, ha fixat jobb, bostad, husförsäljning, barnomsorg, flytt o allt annat däremellan. Det enda som jag missat lite är avskedsmottagning pa jobbet och det svider lite i det professionella hjärtat (finns sadana?) men nu far det bli lite intimt med de närmast sörjande och manga besvikna, men men..

Vem är den ENDA (ja, förutom Vallan da) som grabbarna bara störtvälkomnar med skratt, kramar och odelad glädje? Jo det är personen som kommer upp för trappan här:



Allas var Bea. Hon som vet hur man svingar en golvmopp, hur man styr en dammsugare med schvung. Hon har power, hon är bäst. Vi älskar henne alla tre. Idag fragade hon mig vad en städerska tjänar i Sverige... tänk om vi kunde fa var Bea att komma till... men hon är ju (olyckligt, visserligen) gift med en belgare.. Tbc...

Vi var pa party (namngivning) hela eftermiddagen. Pojkarna at libanesiskt för första gangen. Gick prima.

Och nu sitter mamman och är nöjd för att tv3 sänder "när Harry mötte Sally". Det är sa skönt att se en film där man kan varenda replik fram o baklänges. Gar bra att blogga samtidigt da ;)

Ja och from 1 juli sa bor vi pa Trossvägen 5, 181 66 Lidingö, ifall nagon missat detta :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0