Ett ååååårrrrrr!!!!!

Wow, ett år idag - vi klarade det! Mina prinsar och jag. Ett omtumlande ar. Världens jobbigaste. Och världens fantastiskaste. Livet kan bara bli bättre nu. Så känns det. Jag har ju världens bästa prinsar vid min sida.
Som har haft en toppendag. Fattas bara annat när dagen innebär nya leksaker fran morgon till kväll... Städleksakerna var, som vanligt, de populäraste. En ny dammsugare, en sopkvast...  Som om inte lekhörnan redan var proppfull..



En ny vagn blev det ocksa. Den är nog mamma gladast över. Fast killarna tyckte det var störtkul att provaka.



Observera att det är "designer's edition" - sa coola är vi ;-))

Och födelsedagsgröten intogs i nakenfistillstand. Av världens bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0